Because I am CindeFREAKINGrella!

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Men självklart...

Av Matti - 15 mars 2010 10:30

... så blir jag sjuk. Ska försöka träna när mamma är borta. 

F: 1 portion havregrynsgröt med 2 msk psylliumfrön ~130 kcal, 2 tsk kanel, 1 msk äpplemos ~15 kcal, 1 apelsin ~55 kcal. 

 
 
Erika

Erika

15 mars 2010 11:49

Ta det lugnt bara, så du kan bli frisk. Krya på dig!

http://anaaddict.blogspot.com

 
elli

elli

15 mars 2010 18:30

krya

http://tomorrowcanwait.blogg.se

 
J

J

15 mars 2010 23:04

gumman hur går det för dig? jag tycker ditt program du har satt upp låter otroligt bra, med massa varierande träning och inte ett för lågt kcalintag. du kan klara det här, du kan lyckas bli fri från hetsen, du KOMMER klara det här. en jäkla otur att du lyckas bli sjuk dock:/ krya på dig!

http://www.novemberonsdag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matti - 14 april 2010 14:27

FÖRLÅT för att jag bloggar så otroligt lite. Har lite annat på hjärnan just nu, men det skall inte tas upp här. Jag läste nyss genom mitt C0NTR0L-inlägg. Saknar min motivation. Jag har gått upp så mycket i vikt att jag fått bristningar på låren. Döda...

Av Matti - 10 april 2010 19:17

Har gått genom sådan jävla skit med maten nu att minsta lilla förbättring är lycka.Idag:1 äpple ~50 kcal1 macka med ost (USCH!) och sallad ~350 kcal (Sådan man äter ute, lunch med föräldrarna.)Lite festis ~80 kcal1 glas fun light ~2 kcal2 riskakor ~6...

Av Matti - 10 april 2010 14:21


Hej tjejer. Vet ni vad? I'm fucking back och mer motiverad än någonsin förut. Har slutat hetsäta nu - så nu jävlar. Nu vågar jag gå ner igen. Smal är tusen gånger bättre än normal. Eller som jag är nu bara riktigt jävla fet. Man ser inte ens mina höf...

Av Matti - 23 mars 2010 07:30

Äta nyttigt. (Äta mycket.) Haha. Okej att jag trodde att jag skulle gå upp nåååågot kilo. Men som minst vägde jag 54 när jag skötte mig (På vårt sätt.) och nu när jag vägde mig imorse... 62 kg... OKEJ att jag kanske skulle gå upp till 58.. Det hade j...

Av Matti - 16 mars 2010 10:24

Jag ORKAR inte vara sjuk! Vill träna ändå. Men jag kommer inte bli frisk om jag tränar, det vet jag ju.. Suck.Intag idag:1 portion havregrynsgröt m. kanel och äpplemos ~150 kcal ...

Ovido - Quiz & Flashcards