Because I am CindeFREAKINGrella!

Alla inlägg under april 2010

Av Matti - 14 april 2010 14:27

FÖRLÅT för att jag bloggar så otroligt lite. Har lite annat på hjärnan just nu, men det skall inte tas upp här. Jag läste nyss genom mitt C0NTR0L-inlägg. Saknar min motivation.

Jag har gått upp så mycket i vikt att jag fått bristningar på låren. Döda mig?
En kompis sa till mig igår att jag blivit mycket större. Döda mig?
Ingen säger emot mig längre, när jag säger att jag är tjock... Varför skulle de? 


IN:
1 glas vatten ~0 kcal
½ potion havregrynsgröt med linfrön och äpplemos ~90 kcal

 

Av Matti - 10 april 2010 19:17

Har gått genom sådan jävla skit med maten nu att minsta lilla förbättring är lycka.

Idag:
1 äpple ~50 kcal
1 macka med ost (USCH!) och sallad ~350 kcal (Sådan man äter ute, lunch med föräldrarna.)
Lite festis ~80 kcal
1 glas fun light ~2 kcal
2 riskakor ~60 kcal
Totalt: 542 kcal.

Kunde varit bättre, så jävla mycket bättre. Men om man kollar på sista tiden så kunde det varit så otroligt mycket värre också.

Imorgon ska jag bara äta ett halvt äpple och två morötter. Vet att jag går ner skitsnabbt när jag väl går ner så. Going down igen jatack. 

    


Av Matti - 10 april 2010 14:21

Hej tjejer. 
Vet ni vad? I'm fucking back och mer motiverad än någonsin förut. Har slutat hetsäta nu - så nu jävlar. Nu vågar jag gå ner igen. Smal är tusen gånger bättre än normal. Eller som jag är nu bara riktigt jävla fet. Man ser inte ens mina höftben öht längre. Fettet ligger över. Samma sak med nyckelbenen - och jag har fan DUBBELHAKA! 
FUCK it, no more food. Det gör mig ju bara olycklig så varför äter jag?


Idag, so far:
1 äpple ~50 kcal
3 glas vatten 

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards