Because I am CindeFREAKINGrella!

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Gnäll... Och träning!

Av Matti - 24 januari 2010 11:13

Det är så fucking jävla äckligt med gröt. Eller inte mannagrynsgröt men det är inte heller särskillt nyttigt. Havregrynsgröt är så äääckliiigt. Får hulkningar av att bara känna lukten. Fyfaan! :( Man kanske skulle försöka sig på välling till frukost? Lär väl i och för sig vara exakt lika motbjudande.. BLÄ! 

Jag har blivit jätteduktig på att sova! 
Verkligen. Jag har det senaste halvåren somnat vid fem på morgonen eller inte alls = sovit i skolan = arga lärare. Men nu, sen i julas, så har jag kunnat gå och lägga mig vid tio som senast. Så underbart att vakna upp utvilad på morgonen. Man mår så otroligt mycket bättre psykiskt när man inte ligger vaken och grubblar hela nätterna. Jag gick upp nio imorse, klädde på mig ridkläder, sminkade mig och fixade håret. Sedan tio har jag suttit och försökt få i mig gröt. Går lite mindre bra. Har väl fått i mig en tredjedel (Det är faktiskt SÅ jävla äckligt!) och snart ger jag upp. 

Jag vet dock att jag måste få i mig en ORDENTLIG frukost om jag skall orka med dagen och inte hetsa. Det blir heldag i stallet vilket är rätt skönt. Och på kvällen ska jag träna. Jag har inga muskler kvar på kroppen för att jag inte har legat i så hård fysträning.. Fan! Brukade träna fys minst 6 dagar i veckan förut. Vad har hänt!?

Planeringen inför kvällens träning:

 

  • Träningscykel i 45 minuter, intervaller. 
  •  Raka situps, med 6kg  25 x 4
  • Sneda situps, med 6kg  25 x 4 
  • Situps på sidan 25 x 4
  • Ryggups 15 x 4
  • Ryggups, med 3kg 10 x 4   
  • Benböj, med 6 kg 25 x 3
  • Utfall åt sidan, med 6 kg 25 x 3
  • Vanliga armhävningar 15 x 4
  • Breda armhävningar 10 x 3
  • Smala armhävningar 10 x 3 


Hur mycket brukar ni träna - och vad?
Vad gör du för övningar? 
Tränar du med vikter? 
Puss på er. <3 


 
 
ida

ida

24 januari 2010 11:41

oj mycket träning med vikter oc så , väldigt bra :)
jag brukar cykla 1 h varje dag med 1 kg hantlar(förrutom när jag har karate) sedan kör jag lite sit-ups och benövningar mm. och 2 dagar i veckan går jag i karate + 1 dag gympa i skolan.
du måste inte äta gröt till frukost om du inte vill..ät typ flingor istället? omelett på äggvitor och grönsaker i ? finns mycket att välja på ^^

http://www.behindmymile.bloggplatsen.se

 
adeline

adeline

24 januari 2010 13:28

sv: jo visst, de är mycket. men för att vara en lördag tycker jag inte att det är så mycket.. alla andra äter massa godis eller super, så typ alla får i sig sjukt mycket mer kcal..

haha kan du adda min ist? (a)
adeliine@live.se

oh, jag bor i sthlms län (;
kram!

http://www.adeliines.blogg.se

 
ida

ida

24 januari 2010 15:51

Sv: japp ingen hets här inte !

http://behindMySmile.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matti - 14 april 2010 14:27

FÖRLÅT för att jag bloggar så otroligt lite. Har lite annat på hjärnan just nu, men det skall inte tas upp här. Jag läste nyss genom mitt C0NTR0L-inlägg. Saknar min motivation. Jag har gått upp så mycket i vikt att jag fått bristningar på låren. Döda...

Av Matti - 10 april 2010 19:17

Har gått genom sådan jävla skit med maten nu att minsta lilla förbättring är lycka.Idag:1 äpple ~50 kcal1 macka med ost (USCH!) och sallad ~350 kcal (Sådan man äter ute, lunch med föräldrarna.)Lite festis ~80 kcal1 glas fun light ~2 kcal2 riskakor ~6...

Av Matti - 10 april 2010 14:21


Hej tjejer. Vet ni vad? I'm fucking back och mer motiverad än någonsin förut. Har slutat hetsäta nu - så nu jävlar. Nu vågar jag gå ner igen. Smal är tusen gånger bättre än normal. Eller som jag är nu bara riktigt jävla fet. Man ser inte ens mina höf...

Av Matti - 23 mars 2010 07:30

Äta nyttigt. (Äta mycket.) Haha. Okej att jag trodde att jag skulle gå upp nåååågot kilo. Men som minst vägde jag 54 när jag skötte mig (På vårt sätt.) och nu när jag vägde mig imorse... 62 kg... OKEJ att jag kanske skulle gå upp till 58.. Det hade j...

Av Matti - 16 mars 2010 10:24

Jag ORKAR inte vara sjuk! Vill träna ändå. Men jag kommer inte bli frisk om jag tränar, det vet jag ju.. Suck.Intag idag:1 portion havregrynsgröt m. kanel och äpplemos ~150 kcal ...

Ovido - Quiz & Flashcards