Because I am CindeFREAKINGrella!

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

To sum up.

Av Matti - 18 februari 2010 22:25

Jag vet det fan hur många inlägg jag skrivit idag. Det är helt sjukt! Hur mycket kan man säga egentligen? Haha. 
Jättetungt att köra maskinen. Blev så trött att jag inte vet vad. Jävla förkylning..
Har varit en knasig dag, men det blev iallafall in och ut idag också. Men konstigt in och ut så HERE IT GOES. 


IN:
3 glas Fun Light ~6 kcal
1 glas Coca Cola Zero ~2 kcal
1 kopp grönt te ~0 kcal
Hemmagjord grönsakssoppa ~60 kcal
70g jordgubbar ~25 kcal
Crispnlight ~20 kcal
Kalkon ~10 kcal
Totalt: ~123 kcal.

UT:
Träningsmaskinen inställd på -200 kcal. (Ca 50 min... Skitmaskin! Vill ha min cykel.)
Styrka för mage & ben/rumpa. (Ca 40 min.) -150 kcal.
Totalt: -350 kcal. 

IN//UT: -227 kcal.

Imorgon så kommer jag inte att kunna träna alls tror jag. Min mor kommer hem och det kommer att bli köttbit med pommes till middag. Köttbit och sallad för min del då. :) Om jag ens ska köra kött. Kanske blir vego. För samvetet! :)

 
 
123go

123go

18 februari 2010 22:42

Duktig du varit idag!

Ah, det är en del socker i ja. Men det är det lättaste för mig att äta då jag är hemifrån, då jag har koll på exakt energimängd i bitarna. Känner att så länge jag inte överstiger planerad energimängd så är det okej med det ändå.. mättar ju bra osv..

:)

http://somethinggrey.blogg.se/onetwothreego

 
123go

123go

18 februari 2010 23:11

Oh ja, det är så himla gott!
Näe, precis. Det är bra att det inte är jääättemycket kalorier i det i alla fall. Alltid något :)

http://somethinggrey.blogg.se/onetwothreego

 
elli

elli

19 februari 2010 10:27

sjuuukt duktig du är!

http://tomorrowcanwait.blogg.se

 
cherry

cherry

19 februari 2010 13:19

sv: tack gulle :) Duktig du är!!!

http://www.icecherry.blogg.se

 
c

c

22 februari 2010 09:24

jag tycker det är bra att du uppdaterar så mycket :D

http://www.autumnpromises.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matti - 14 april 2010 14:27

FÖRLÅT för att jag bloggar så otroligt lite. Har lite annat på hjärnan just nu, men det skall inte tas upp här. Jag läste nyss genom mitt C0NTR0L-inlägg. Saknar min motivation. Jag har gått upp så mycket i vikt att jag fått bristningar på låren. Döda...

Av Matti - 10 april 2010 19:17

Har gått genom sådan jävla skit med maten nu att minsta lilla förbättring är lycka.Idag:1 äpple ~50 kcal1 macka med ost (USCH!) och sallad ~350 kcal (Sådan man äter ute, lunch med föräldrarna.)Lite festis ~80 kcal1 glas fun light ~2 kcal2 riskakor ~6...

Av Matti - 10 april 2010 14:21


Hej tjejer. Vet ni vad? I'm fucking back och mer motiverad än någonsin förut. Har slutat hetsäta nu - så nu jävlar. Nu vågar jag gå ner igen. Smal är tusen gånger bättre än normal. Eller som jag är nu bara riktigt jävla fet. Man ser inte ens mina höf...

Av Matti - 23 mars 2010 07:30

Äta nyttigt. (Äta mycket.) Haha. Okej att jag trodde att jag skulle gå upp nåååågot kilo. Men som minst vägde jag 54 när jag skötte mig (På vårt sätt.) och nu när jag vägde mig imorse... 62 kg... OKEJ att jag kanske skulle gå upp till 58.. Det hade j...

Av Matti - 16 mars 2010 10:24

Jag ORKAR inte vara sjuk! Vill träna ändå. Men jag kommer inte bli frisk om jag tränar, det vet jag ju.. Suck.Intag idag:1 portion havregrynsgröt m. kanel och äpplemos ~150 kcal ...

Ovido - Quiz & Flashcards