Because I am CindeFREAKINGrella!

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Godmorgon!

Av Matti - 1 mars 2010 13:56

Sov som en galning idag, haha. I tusen år. Vaknade vid tolv och har bara legat i sängen sedan dess. Har läst lite bloggar nu men verkligen inte alla så nu blir det bloggläsande och ta ikapp det jag missat i veckan. :) 
Märkte att flera har snappat upp lite bilder härifrån! Skitroligt, då vet man ju iallafall att folk läser, haha. :)

Idag är det som sagt vätskefasta, men ett problem har uppstått. Min mor ville äta och hon vill inte ha soppa. Jag funderar på att istället göra morotsbiffar med sallad. Inte alls farligt, ska försöka göra ett recept och kcalberäkna. Lär nog bli bra.
Ska snart göra en varm fruktdryck, är så galet sugen! Blåbär + hallon. Gott!

Senare ska jag köra pilates i 1h ~200 kcal (enligt en sida...) och sedan cykla i 1h ~300 kcal. Och läste i denna underbara blogg att hon solat solarie och blev jag sugen på det då eller BLEV jag! :) Så ikväll blir det en kortis nere på solariet. (Bor 30 meter ifrån ett riktigt bra!) 

Jag finner mycket styrka i er och era kommentarer. Jag tänkte lägga upp en långlång blogglista i mitt länkfält - ni kan väl tipsa om vilka bloggar ni läser? Och även: Säg till om ni vill att jag tar bort eran länk om den ligger uppe. 

 
 
Felicia

Felicia

1 mars 2010 14:14

SV: ja det kommer bli väldigt skönt :)
Det förstår jag ^^

http://myobsesssion.blogg.se

 
zaida

zaida

1 mars 2010 14:14

skönt att bara kunna sova ut :)

http://zaida.devote.se

 
L.E

L.E

1 mars 2010 15:50

Morotsbiffar? Det låter spännande! :D Hur gör du dem?

http://anaaddict.blogspot.com

 
J

J

1 mars 2010 21:03

sv: ja gud jag ska verkligen fortsätta med det! det var som sagt första gången jag gjorde det men vill verkligen bygga upp en snygg bränna nu, man både ser ut och känner sig så mycket fräschare då:D

åhh tack för länken till min "underbara blogg" vad glad jag blir att du gillar den!!:D måste även säga efter att ha läst igenom din blogg att jag tycker du är SJUKT DUKTIG! kom ihåg det nu, okej?!:D du verkar sällan äta över 500 kcal och det är ju grymt bra, fortsätter du så kommer du snart nå din målvikt det är jag säker på! hur länge sen är det som du började gå ner i vikt?

http://www.novemberonsdag.blogg.se

 
ida

ida

3 mars 2010 07:59

du får gärna länka mig

http://behindMySmile.bloggplatsen.se

 
c

c

8 mars 2010 08:08

du får gärna länka mig, så länkar jag tillbaka ^_^

http://www.autumnpromises.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matti - 14 april 2010 14:27

FÖRLÅT för att jag bloggar så otroligt lite. Har lite annat på hjärnan just nu, men det skall inte tas upp här. Jag läste nyss genom mitt C0NTR0L-inlägg. Saknar min motivation. Jag har gått upp så mycket i vikt att jag fått bristningar på låren. Döda...

Av Matti - 10 april 2010 19:17

Har gått genom sådan jävla skit med maten nu att minsta lilla förbättring är lycka.Idag:1 äpple ~50 kcal1 macka med ost (USCH!) och sallad ~350 kcal (Sådan man äter ute, lunch med föräldrarna.)Lite festis ~80 kcal1 glas fun light ~2 kcal2 riskakor ~6...

Av Matti - 10 april 2010 14:21


Hej tjejer. Vet ni vad? I'm fucking back och mer motiverad än någonsin förut. Har slutat hetsäta nu - så nu jävlar. Nu vågar jag gå ner igen. Smal är tusen gånger bättre än normal. Eller som jag är nu bara riktigt jävla fet. Man ser inte ens mina höf...

Av Matti - 23 mars 2010 07:30

Äta nyttigt. (Äta mycket.) Haha. Okej att jag trodde att jag skulle gå upp nåååågot kilo. Men som minst vägde jag 54 när jag skötte mig (På vårt sätt.) och nu när jag vägde mig imorse... 62 kg... OKEJ att jag kanske skulle gå upp till 58.. Det hade j...

Av Matti - 16 mars 2010 10:24

Jag ORKAR inte vara sjuk! Vill träna ändå. Men jag kommer inte bli frisk om jag tränar, det vet jag ju.. Suck.Intag idag:1 portion havregrynsgröt m. kanel och äpplemos ~150 kcal ...

Ovido - Quiz & Flashcards