Because I am CindeFREAKINGrella!

Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Failar jag idag, så jävlar.

Av Matti - 2 mars 2010 11:28

Idag ska jag inte faila. Då kommer jag att flippa. Det känner jag i kroppen. MEN!

Idag känner jag mig jättesöt och idag är en sådan dag jag INTE vill ha en anonym blogg utan posta posebilder eller något haha. Sitter för tillfället och äter min frukostgröt men det blev lite mer FRUNCH-gröt. Oyes. FRUNCH minsann. :) Tänkte ta en halv portion. Men det blev en hel, fick tvinga mig till att hälla upp ½dl till. Varför? Jo. Om jag inte äter ordentligt nu så _KOMMER_ jag att hetsa sedan. Inteinteinte. (Och jag älskar gröt. :))

IN:
1 portion kanelhavregrynsgröt ~130 kcal
2 msk lågkcaläpplemos ~20 kcal 
1 glas sprite zero ~3 kcal 

 
 
Minna

Minna

2 mars 2010 12:12

Ja elller hur! Funderar på att köpa simkort men är rädd att det rinner ut i sanden när man inte har någon att simma med haha.

http://controool.blogg.se

 
v

v

2 mars 2010 12:13

danke!!^^ fan ad glad jag bli :) ... fast jag inte håller med dig ;P haha

http://mindreidaganigar.blogg.se

 
jac

jac

2 mars 2010 13:11

vad skönt att känna så iaf :) sug åt dig av det så mycket som möjligt, positiva tankar! :D

gröt är gott

http://cooq.bloggagratis.se

 
elli

elli

2 mars 2010 16:40

idag failar vi inte, idag ska vara en bra dag!

http://tomorrowcanwait.blogg.se

 
skinnylove

skinnylove

2 mars 2010 18:18

gör så, dock inte säkert att jag svarar idag, killen min kommer sen:P duktig är du förövrigt, stay strong!

http://www.skinnylove.webblogg.se

 
J

J

2 mars 2010 20:51

sv: haha nej vi skippar dessie-stilen tycker jag allt;D vad skönt att du lätt hamnar i att äta lite. men ja tyvärr så finns det ju ofta nackdelar med allt som att man som sagt får svårt att sluta sen när man väl äter mycket:/ det finns svårigheter hur man än gör!
grymt att börja gå ner vid jul förresten, mitt i all julbakning och godis och alla frestelser!:D

vad UNDERBART att du har en sån dag idag, hoppas att det höll i sig hela dagen! man får ta tillvara på sådana dagar när de kommer:) har det gått bra med maten idag?:)

ja jo jag har en msn, fast den innehåller mitt namn vilket skulle göra att jag inte är så anonym längre:/ men skaffade i och för sig en mejl till den här bloggen, novemberonsdag@hotmail.com fast har inte använt den på msn än, men du kan lägga till den om du vill:)

http://www.novemberonsdag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matti - 14 april 2010 14:27

FÖRLÅT för att jag bloggar så otroligt lite. Har lite annat på hjärnan just nu, men det skall inte tas upp här. Jag läste nyss genom mitt C0NTR0L-inlägg. Saknar min motivation. Jag har gått upp så mycket i vikt att jag fått bristningar på låren. Döda...

Av Matti - 10 april 2010 19:17

Har gått genom sådan jävla skit med maten nu att minsta lilla förbättring är lycka.Idag:1 äpple ~50 kcal1 macka med ost (USCH!) och sallad ~350 kcal (Sådan man äter ute, lunch med föräldrarna.)Lite festis ~80 kcal1 glas fun light ~2 kcal2 riskakor ~6...

Av Matti - 10 april 2010 14:21


Hej tjejer. Vet ni vad? I'm fucking back och mer motiverad än någonsin förut. Har slutat hetsäta nu - så nu jävlar. Nu vågar jag gå ner igen. Smal är tusen gånger bättre än normal. Eller som jag är nu bara riktigt jävla fet. Man ser inte ens mina höf...

Av Matti - 23 mars 2010 07:30

Äta nyttigt. (Äta mycket.) Haha. Okej att jag trodde att jag skulle gå upp nåååågot kilo. Men som minst vägde jag 54 när jag skötte mig (På vårt sätt.) och nu när jag vägde mig imorse... 62 kg... OKEJ att jag kanske skulle gå upp till 58.. Det hade j...

Av Matti - 16 mars 2010 10:24

Jag ORKAR inte vara sjuk! Vill träna ändå. Men jag kommer inte bli frisk om jag tränar, det vet jag ju.. Suck.Intag idag:1 portion havregrynsgröt m. kanel och äpplemos ~150 kcal ...

Ovido - Quiz & Flashcards