Because I am CindeFREAKINGrella!

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Bye for now.

Av Matti - 4 mars 2010 09:58

Jag orkar inte - nu ska jag iväg till min baby igen. Roligt iof, men wtf maten och träningen? Hur fan!? Orkar inte. Jag lär få middag när jag kommer fram runt sju - men jag ska säga att jag åt på bussen ner. Blir bra. 

F: 1 portion kanelhavregrynsgröt ~130 kcal, 3 msk (HAHA ja...) äpplemos ~30 kcal, 1 glas vatten.
Ö: 2 tuggummin ~6 kcal
Middag/lunch: 2 mackor med ost ~140 kcal.

Mer än så vill jag verkligen inte äta idag. Jag hoppas att jag inte blir tvingad. Jag med mina nu 58 kg (Hur fan gick det till?) ska inte ha mat. Och jag tänker fan inte KÖPA mat. Som någon skrev: Varför betala för att bli tjock?
Liksom. Haha. SÅ jävla sant. Kommer inte att kunna uppdatera på år och dar (Jo, söndag kväll..) om jag inte tar med datorn. Vi får se. Helt enkelt. 

KRAM tjejer, staaay STRONG!  

 
 
Nellie

Nellie

4 mars 2010 12:26

Du klarar det, bara stå på dig ! :D

http://www.outofcontrol.bloggplatsen.se

 
cherry

cherry

4 mars 2010 15:19

sv: Okej, det var ju bra! :D jag har börjat med yaz nu, får se hur de är :) Jag piercade mig i läppen. Stay strong

http://www.icecherry.blogg.se

 
J

J

4 mars 2010 18:52

sv: vad glad jag blir av att läsa att mina kommentarer får dig att känna dig mer hoppfull, blir helt varm typ:) och jag tänker fortsätta göra mitt bästa för att motivera och peppa dig, bara så du vet!:D tycker du var otroligt duktig som åkte iväg och simmade igår och sen gjorde övningar. för det viktigaste när man tycker att man fått i sig för mycket mat är ju trots allt vad man gör efteråt! om man får ångest och fortsätter äta, eller får ångest men gör ingenting åt det. men du tog dig i kragen och gick och tränade och brände bort det mesta du fått i dig ju, det är det bästa man kan göra! starkt gjort.

jag hoppas att det går bra för dig i helgen! förstår att det måste vara väldigt jobbigt. jag tycker det är jättejobbigt bara att bo hos min mamma ibland eftersom där får jag inte styra själv över maten som jag gör här hos pappa, och att vara hos sin pojkväns familj..ja det finns ju liksom inte så mycket man kan göra mer än att tvingas äta med dom? man ställer sig ju inte och protesterar mot dom direkt:/ jag är faktiskt sjukt glad att inte ha pojkvän kan jag säga, just för att jag slipper såna här liknande problem då. men som sagt, jag hoppas det går bra. kom ihåg att inte låta ångesten ta över bara!! kram

http://www.novemberonsdag.blogg.se

 
Minna

Minna

4 mars 2010 19:07

Okej, nej du förstör inte, alla har sina dåliga dagar!

http://controool.blogg.se

 
bm

bm

4 mars 2010 19:42

svar: ja men precis, stillastående är det värsta som finns. man blir så himla opepp! lycka till tjejen, fortsätta kämpa

http://bymagic.blogg.se

 
skinnylove

skinnylove

5 mars 2010 07:28

håller med, varför betala för att bli tjock? Varje gång jag är sugen, så ska jag lägga pengarna i en burk, så ser man hur mycket man egentligen lägger på mat:P

http://www.skinnylove.webblogg.se

 
Danni

Danni

10 mars 2010 13:38

åh. fast egentligen betalar man ju inte för att bli tjock. det beror på vad man köper =)

http://www.autumnpromises.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matti - 14 april 2010 14:27

FÖRLÅT för att jag bloggar så otroligt lite. Har lite annat på hjärnan just nu, men det skall inte tas upp här. Jag läste nyss genom mitt C0NTR0L-inlägg. Saknar min motivation. Jag har gått upp så mycket i vikt att jag fått bristningar på låren. Döda...

Av Matti - 10 april 2010 19:17

Har gått genom sådan jävla skit med maten nu att minsta lilla förbättring är lycka.Idag:1 äpple ~50 kcal1 macka med ost (USCH!) och sallad ~350 kcal (Sådan man äter ute, lunch med föräldrarna.)Lite festis ~80 kcal1 glas fun light ~2 kcal2 riskakor ~6...

Av Matti - 10 april 2010 14:21


Hej tjejer. Vet ni vad? I'm fucking back och mer motiverad än någonsin förut. Har slutat hetsäta nu - så nu jävlar. Nu vågar jag gå ner igen. Smal är tusen gånger bättre än normal. Eller som jag är nu bara riktigt jävla fet. Man ser inte ens mina höf...

Av Matti - 23 mars 2010 07:30

Äta nyttigt. (Äta mycket.) Haha. Okej att jag trodde att jag skulle gå upp nåååågot kilo. Men som minst vägde jag 54 när jag skötte mig (På vårt sätt.) och nu när jag vägde mig imorse... 62 kg... OKEJ att jag kanske skulle gå upp till 58.. Det hade j...

Av Matti - 16 mars 2010 10:24

Jag ORKAR inte vara sjuk! Vill träna ändå. Men jag kommer inte bli frisk om jag tränar, det vet jag ju.. Suck.Intag idag:1 portion havregrynsgröt m. kanel och äpplemos ~150 kcal ...

Ovido - Quiz & Flashcards