Because I am CindeFREAKINGrella!

Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Att vara fet är inte snyggt.

Av Matti - 9 mars 2010 07:11

Att vara fet är INTE INTE INTE snyggt. Idag så såg jag att mina nyckelben försvunnit typ helt. Kul. Täckta i äckligt jävla fett. Fettfettfett. Skönt att börja abc igen. Så jävla JÄVLA JÄVLA skönt. Det är så mycket snyggare att vara smal. 
Det är det verkligen.
Min kropp blir så äcklig och ful och så jävla FET när jag äter normalt. Eller ens mer än 1000. Jag måste skärpa till mig. VILL inte vara ett jävla fetto. JAG VILL INTE.

Jag vill bli smal för att:
Kunna gå i korta jeansshorts i sommar utan att mina lår går ihop. (Äckligt ju.)

Jag vill kunna springa på stranden utan att allt fett fladdrar.
Vill ha vackra nyckelben som linnena ligger över. INTE FETT. 
Vill ha vackra beniga höfter. Åh. Så snyggt. 
ÅH VILL HA NU. VILL HA SMAL. _Ska bli smal_.

Ska äta min frukostgröt nu. Älskar gröten på morgonen! Gotti. 
Lunch blir äpple. Middag blir nog omelett på två äggvitor och lite selleri/gurka/tomat. Eller något. Bio ikväll också! Tänker då INTE äta något där iallafall. 

Frukost: 1 portion havregrynsgröt med EN OTROLIG MASSA KANEL ~130 kcal + äpplemos ~20 kcal.  

 
 
L.E

L.E

9 mars 2010 09:44

Jag ska också äta havregrynsgröt med kanel & äppelmos, det är så sinnessjukt gott!

Kämpa på, jag vet att du kan!

http://anaaddict.blogspot.com

 
Erika

Erika

9 mars 2010 09:47

(Vad bra att jag glömmer att skriva rätt signatur. Sorry)

http://anaaddict.blogspot.com

 
J

J

9 mars 2010 11:40

sv: ja det är jättejobbigt, när jag inte kan styra det helt så blir det att jag istället släpper allt och bara överäter massor. men här hos pappa styr jag också alltid maten själv och det är hur skönt som helst, och det är ju trots allt här jag är 90 % av tiden:) så jag förstår att det var jobbigt att åka bort. men nu tar vi igen allting, min helg är redan ett minne blott! (nästan i alla fall..)

åh vad svårt det där med att vara singeltypen men ändå vara i ett förhållande. för självklart kan man älska någon men fortfarande föredra att vara ensam istället för tillsammans. jag är likadan. varje gång jag är på gång med någon kille och det sen rinner ut i sanden eller vi slutar träffas av någon anledning så visst känns det alltid lite tråkigt, men samtidigt känner jag jämt en sån LÄTTNAD. att jag får fortsätta vara singel och slippa det där "vi":et.

och du, du har så rätt. så otroligt rätt. hat gör ingenting bättre. hur svårt det än är måste vi försöka älska oss själva! gud vad uppmuntrande det du skriver är. ibland känner man sig så jäkla svag och odisciplinerad men vi ÄR faktiskt starka, annars skulle vi inte vara där vi är idag! vi ÄR starka och vi HAR kontroll, om vi var lika svaga som så många andra skulle vi ju sitta och bara önska oss smala utan att göra något, fortsätta äta alldeles för mycket. åh du har så RÄTT!

gillar dina anledningar till att bli smal, speciellt med jeansshortsen och lår som inte går ihop! fett ÄR verkligen inte snyggt. och är så jäkla trött på att inte ha det där breda mellanrummet mellan låren! men det kommer, det kommer:) lycka till med abc nu, du klarar det här, du ÄR stark, du kan klara den här veckan utan någon mer överätning eller hets! kram

http://www.novemberonsdag.blogg.se

 
cooq

cooq

9 mars 2010 17:48

samma här... äter jag s.k "normalt" så blir jag fet... fan alltså. vill kunna bli frisk egentligen. men det kommer jag aldrig att bli :(

men i sommar ska vi vara vackra och smala :)

http://cooq.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matti - 14 april 2010 14:27

FÖRLÅT för att jag bloggar så otroligt lite. Har lite annat på hjärnan just nu, men det skall inte tas upp här. Jag läste nyss genom mitt C0NTR0L-inlägg. Saknar min motivation. Jag har gått upp så mycket i vikt att jag fått bristningar på låren. Döda...

Av Matti - 10 april 2010 19:17

Har gått genom sådan jävla skit med maten nu att minsta lilla förbättring är lycka.Idag:1 äpple ~50 kcal1 macka med ost (USCH!) och sallad ~350 kcal (Sådan man äter ute, lunch med föräldrarna.)Lite festis ~80 kcal1 glas fun light ~2 kcal2 riskakor ~6...

Av Matti - 10 april 2010 14:21


Hej tjejer. Vet ni vad? I'm fucking back och mer motiverad än någonsin förut. Har slutat hetsäta nu - så nu jävlar. Nu vågar jag gå ner igen. Smal är tusen gånger bättre än normal. Eller som jag är nu bara riktigt jävla fet. Man ser inte ens mina höf...

Av Matti - 23 mars 2010 07:30

Äta nyttigt. (Äta mycket.) Haha. Okej att jag trodde att jag skulle gå upp nåååågot kilo. Men som minst vägde jag 54 när jag skötte mig (På vårt sätt.) och nu när jag vägde mig imorse... 62 kg... OKEJ att jag kanske skulle gå upp till 58.. Det hade j...

Av Matti - 16 mars 2010 10:24

Jag ORKAR inte vara sjuk! Vill träna ändå. Men jag kommer inte bli frisk om jag tränar, det vet jag ju.. Suck.Intag idag:1 portion havregrynsgröt m. kanel och äpplemos ~150 kcal ...

Ovido - Quiz & Flashcards