Because I am CindeFREAKINGrella!

Alla inlägg under mars 2010

Av Matti - 1 mars 2010 00:16

I need you.
Seriöst jag märker det när jag inte har tillgång till bloggvärlden.
Vad skulle jag göra utan er och erat pepp? Idag har varit mindre fail än de andra dagarna men ändå fucking jättemycket fail.


Imorgon ska jag fasta igen. Vätskefasta dock, men fasta.
Allting med lågt kcal & som är veggie och flytande är okej.

Det kommer gå skitbra! Imorgon ska jag cykla i 1h och sen köra helkropp pilates. 


Jag har gått upp i vikt. Massor. Det ser jag på mig. Vad tråkigt när jag var på så god väg. Såg 54,5 tre dagar i rad - och det förstörde jag... Det ni. Det ska jag aldrig förstöra igen... Nu KÖR VIIIIIIIII! Mars månad. Skall väga 51 kg innan månaden är slut. Min gissning är att det är en nedgång på (från nu - gissar jag) 7 kg. Det klarar jag. 

Ovido - Quiz & Flashcards