Because I am CindeFREAKINGrella!

Alla inlägg under februari 2010

Av Matti - 21 februari 2010 00:16

Spenderade kvällen med att göra äppelchips. Snuskigt gott och bra om man ska ha något att knapra på en fredag. Tog en jävla tid dock. 

Så dagens in blev:
280 + 80 + 100 = 460 kcal in!!! Så galet mycket. Sådan GALEN ångest.


Mamma kommenterade ännu en gång att jag blivit smal. 
Jag får börja ha bara mjukiskläder. Hon får inte misstänka någonting alls.
Nu ska jag snart göra pilates. Sen sova.

     


Av Matti - 20 februari 2010 20:09

Idag var det invägning. Och jag har klarat det. Utan problem. Känns bra - men vadtusan. Är inte målet för enkelt då? Om 10 dagar är det invägning igen. Då ska det vara 53an på vågen. Annars går jag under. 


LÄNGD: 160 CM
START: 64 KG
NU: 55 KG
MÅL: 47 KG 


20/02/2010: 55 KG          BELÖNING: BÖRJA SOLA SOLARIUM
01/03/2010: 53 KG          BELÖNING: KÖPA NYTT SMINK FRÅN MAKE UP STORE
10/03/2010: 51 KG          BELÖNING: PIERCA MIG
20/03/2010: 49 KG          BELÖNING: KÖPA STUPRÖRSJEANS
30/03/2010: 47 KG          BELÖNING: UPPDATERAR


 

Av Matti - 20 februari 2010 20:00

Unnade mig själv godiset. Tycker att jag var värd det. Men att ligga på 280 kcal en dag utan någon som helst motion känns alldeles för mycket... Suck. Får panik... Folk säger ju att jag ska försöka att inte svälta för mycket. Men det är svårt. Jag vill ju fan inte äta. JAG VILL JU INTE ÄTA ALLS! 

IN:
1 potatis ~80 kcal
1 morot ~40 kcal
50g kantareller ~13 kcal
50g purjolök ~15 kcal
Lite olja att steka i ~10 kcal
100g sallad ~17 kcal
Gurka ~10 kcal

Tomat ~10 kcal
2 glas Fun Light ~4 kcal
Fyra godisbitar ~80 kcal
= 279 kcal.

Av Matti - 19 februari 2010 23:15

Kan verkligen inte träna idag.. Skit. Febern är för tung. Aja. Inte hela jävla världen. Det är en dag imorgon också. Och massamassamassa dagar efter det. 

Av Matti - 19 februari 2010 19:24

Kom på mig själv med att tänka att "en liten skål chips, och lite dip gör ju inget!" 
Efter tio chips, så mådde jag så illa att jag höll på att spy - varför skulle jag fortsätta äta, eller ens ta från första början? Okej att det är inte är hela världen (Jo, det är det.) men jag behöver väl inte ta chips om jag inte ens är _sugen_? Jag gick och la tillbaka chipsen och dipen.
Lägger på 120 kcal på min dag för chipsen. Bättre räkna högt än lågt.
Så totala in idag är 92 + 120 = ~212. Fanfanfan. Det är inte jättemycket men det är FÖR MYCKET ÄNDÅ.

Jag gick och köpte ett hopprep också, skitskönt. Nu ska jag hoppa inatt om jag inte har svimmat av utmattning. Såfort jag reser mig så svartnar det. 

Jag hittade också ett par jeansshorts i storlek 32 (Size zero...) och det är exakt vad jag vill bli. Size zero. Målet är att i sommar kunna ha shortsen. För tillfället går de inte ens upp till rumpan.. 


Jag behöver verkligen massor av tips för hur jag ska lyckas. Hur fan ska jag göra?

 

In.

Av Matti - 19 februari 2010 18:02

  


In:
½ vegoburgare ~60 kcal
Sallad ~10 kcal
Tomat ~10 kcal
Gurka ~5 kcal
Purjolök ~5 kcal
1 glas cola zero ~2 kcal
Totalt: ~92 kcal


Ut: (Om jag har tur...)
Hopprep medel i 30 min ~217 kcal
Pilates intensivt 40 min ~150 kcal


Jag älskar faktiskt detta. Jag blir smal. Jag har världens idé också. 
Ni ska få se senare... 


Så löjligt lite sallad men det är för att jag ska slippa äta pommes... Lite läskigt att jag får ångest av att äta sallad. Och dricka vatten gör mig också ledsen. Känner mig tjock och tung. Det måste jag jobba bort. Ångest hjälper inte ens om det är vid chips. Man blir tjock av ångest. Eh. ... Okej. HAHA. Flummig. 

Av Matti - 19 februari 2010 14:45

Jag kan sitta i timmar och titta på dessa bilder. De är vackra. De är smala.
(Om än inte så smala som jag vill vara...) Jag ÄLSKAR att sitta och titta genom bilder, efter bilder, efter bilder. Välja ut de som har det lilla extra. Älskar det.


Nyckelben. Höfter. Käklinjer. Vassa knän.
Perfektion...


                    

Ovido - Quiz & Flashcards