Because I am CindeFREAKINGrella!

Alla inlägg under februari 2010

Av Matti - 19 februari 2010 14:39

Fredag - sjuk - ingen skola. Vaknade tolv. Trött. Suck... Mami kom hem från sin resa. Hon hade köpt massa godis till mig. Jättejobbigt. Jag tackade och sa: Men jag har ju godisförbud. Och hon sa: Ja justja förlåt mig!
Ohwell..


Jag är mycket sjukare igår. Och det är så jävla jobbigt. För jag kan inte träna nu.
Får träna inatt. När alla sover. Hoppa hopprep utan rep (haha!) i en timme eller så.
Det blir nog jättebra.
Och så lite pilates på det.
 
Jag drömde jätteskumt inatt.
Jag drömde att jag hade en ana-vän. Vi gick på bio - och peppade varandra att inte äta popcorn. Vi hade sleepovers men båda visste att det var inget godis som gällde.
När vi träffades så åt vi inte. Världens finaste dröm, faktiskt.. 

Puss tjejer. 

Av Matti - 18 februari 2010 22:25

Jag vet det fan hur många inlägg jag skrivit idag. Det är helt sjukt! Hur mycket kan man säga egentligen? Haha. 
Jättetungt att köra maskinen. Blev så trött att jag inte vet vad. Jävla förkylning..
Har varit en knasig dag, men det blev iallafall in och ut idag också. Men konstigt in och ut så HERE IT GOES. 


IN:
3 glas Fun Light ~6 kcal
1 glas Coca Cola Zero ~2 kcal
1 kopp grönt te ~0 kcal
Hemmagjord grönsakssoppa ~60 kcal
70g jordgubbar ~25 kcal
Crispnlight ~20 kcal
Kalkon ~10 kcal
Totalt: ~123 kcal.

UT:
Träningsmaskinen inställd på -200 kcal. (Ca 50 min... Skitmaskin! Vill ha min cykel.)
Styrka för mage & ben/rumpa. (Ca 40 min.) -150 kcal.
Totalt: -350 kcal. 

IN//UT: -227 kcal.

Imorgon så kommer jag inte att kunna träna alls tror jag. Min mor kommer hem och det kommer att bli köttbit med pommes till middag. Köttbit och sallad för min del då. :) Om jag ens ska köra kött. Kanske blir vego. För samvetet! :)

Av Matti - 18 februari 2010 19:29

Nej jag klarar inte av detta. Det blir iallafall pilates. Och kanske lite på träningsmaskinen. Jag menar - nu är jag ju pigg och har ätit!

Måste ju röra på mig då! Såklart! :) Så nu blir det träning för Matti.  
Det finns ingenting jag hellre vill ha än ett gigantiskt mellanrum mellan benen, nyckelben, höftben och revben. Det skall jag fan få också. Det ska jag få...

Tog bara en tredjedel av jordgubbarna ~23 kcal och istället en crispnlight med kalkon ~30 kcal. 

Uppdatering: -200 kcal på cykeln. (Ställde in mätaren och körde på.) Nu blir det magträning, och ben/rumpa. 


  

Av Matti - 18 februari 2010 17:55

Vill bli frisk, så jag måste ge kroppen lite näring. 


Dagens in:
3 glas Fun Light ~6 kcal
1 glas Coca Cola Zero ~2 kcal

½ Potatis ~40 kcal
½ purjolök ~15 kcal
1 morot ~30 kcal
2 dl buljong ~10 kcal 
/2 = 55 kcal.

200g jordgubbar ~70 kcal
Totalt: 116 kcal

Orkade bara hälften av soppan. Tar resten imorgon. 


    

Av Matti - 18 februari 2010 15:59

Tittade runt i diverse bloggar idag och hittade en tävling i Minnas blogg! 
Tävlingen börjar imorgon, fredagen 18e februari, och jag är superduperpepp. :)


Ikväll blir det soppa med selleri och morot i. Otroligt nyttigt, dagstotalen kommer att hamna på under 100 idag, känns bra. Är DUNDERSJUK, blir bara värre och värre. Jättejobbigt, för det är bara dumt att träna om man är sjuk. Det gör ju både kroppen och psyket illa! Usch och fy, får kurera mig med lite funlight och massa vatten! I vanliga fall hade jag nog legat och tryckt i mig glass vid detta laget, men jag är verkligen inte alls godissugen. Eller hungrig. Vad tusan - detta är ju inte så djäkla svårt! Detta klarar vi.



Allting är verkligen påväg åt rätt håll men jag önskar att jag hade fler bloggar att läsa! Tipsa, tipsa, tipsa! :) Vilka läser du? 

Love!

Av Matti - 18 februari 2010 13:33

Har suttit och klippt och klistrat med lite bilder på vackra Samaire Armstrong. 
Hon är så perfekt. Ansiktet, håret, allting. Jättefin är hon. 
Hon har underbara nyckelben. :)

Vågen när jag vaknade visade 54,5 kg. Going down. <3 

Av Matti - 18 februari 2010 06:16

Mens, diarée, feber, iallmående. Fanfanfanfan.

Av Matti - 17 februari 2010 23:39

Iväglurad på bio. Kom hem nu. Sömnen fuckad. Somnar jag nu får jag fyra och en halv timme sömn. Värt att sova? I helvete heller. Ska städa hela lägenheten.


Far påpekade min viktnedgång som börjar synas _tyldigt_ på mina nyckelben. 
Han sa: Haha, snygg blir du ju med ska man börja oroa sig hahahahaha?! (Han är rätt skum.) Aja - godis på bion lär ju göda dig.


 


Vill jag förstöra detta!? FAN heller. Kommer bli så jävla snygg, och INGET ska få stå ivägen för det. INGET! 


Panik.


Det slutade i att jag åt. Och åt. Och åt för att visa att jag inte alls har problem.
Det lugnade honom.

Det har fuckat upp mig.

Mår så galet illa.
Drack ½ l cola Zero ~2 kcal, åt 67g choklad ~361 kcal, flera _nävar_ hotsnacks ~500 kcal eller något.


Panik.


Panik.


Vill jag förstöra detta!? Så i helvete heller. Ska städa hela lägenheten nu - sedan sätta mig på träningscykeln och CYKLA tills jag förbränt 1000 kcal minst. MINST. 


Smal som fan. SMAL SOM FAN SKA JAG BLI.


Hjälp. 


Ovido - Quiz & Flashcards